Bortslösade timmar på ingenting.

Hej hå.

Snart är januari över och det är otroligt skönt måste jag säga. De här 30 dagarna har nog varit de längsta och mest knökfulla dagarna i hela mitt liv och det säger inte lite. Galet mycket som har hänt denna månad och jag tror inte jag riktigt har hunnit smälta allt än. Hoppas jag hinner göra det under februari, även om det kommer att vara fullt upp med skolan då med.

Det är så att man kan bli galen när man tänker på hur många timmar man slösar på ingenting alls.

Ikväll är det i alla fall första utgången sen den 18:e december och jag är ganska så pepp måste jag medge.. Ska försöka att inte bli för full bara, ska ladda hela dagen med att äta, äta och äta lite till. Kommer säkert sluta med att jag däckar av övergödning innan klockan slår sju! Men då kommer Ellie i och för sig, hon lyckas säkert återuppliva mig på ett eller annat sätt eftersom hon är awseome! Blir till att vara lite ekonomisk och förfesta hemma och försöka spara så mycket pengar som möjligt till allt som behövs införskaffas till sommaren.. Jag kommer verkligen att vara en fattig student efter studenten.
  • Balen ska betalas, balklänning och student-mössa samt outfit ska köpas.
  • En eventuell Europa-resa med klassen ska på något sätt finansieras.
  • En veckas avkoppling på Rhodos kommer att göra ett stort hål i min plånbok.
  • Freiburg i en månad kommer inte att vara nådigt mot min ekonomi i heller..
Men men. Det är saker som måste upplevas och som jag förmodligen kommer att vara glad att jag gjort senare när pengarna börjar hitta tillbaka till mig om sådär 100 år i framtiden! :) Nä usch, nu ska jag sluta klaga på mina I-landsproblem. Det finns de som har det så mycket värre och förtjänar rätten att klaga.
Jag ska nu hoppa in i duschen och vara glad för allt det som jag har och att jag är omgiven av människor jag älskar och som förhoppningsvis älskar mig tillbaka! Massa kärlek till er! <3

- I do believe you, when you tell me you need me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0