Hej igen.

Jag har tråkigt och vad passar sig bättre att göra än att klaga då? ^^ 
Kan börja med att berätta att min syster är en aning skadad. Mentalt då alltså. Sjukt irriterande kan hon verkligen vara. Det är tur att hon säger lite dumma saker då och då så man får skrattat lite här i tråkigheten. <3 
Jag funderar på att gå och lägga mig, redan! Tror inte jag har lagt mig såhär tidigt på väldigt länge.. Till och med tanken känns lite ovan xD 
Min dator har varit upprorisk hela dagen med och har inte alls velat fungera, som tidigare nämnt. Läxorna jag hade behövt göra ligger nu på minus typ sju eller något. Inte bra någonstans. 
Nä usch, nu ska jag gå och tröst äta lite goda chokladmuffins tror jag (6) tur att syrran bakat lite.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0