It's been such a good day.

Hejsan. Jag försöker nu vara lite mer aktiv med min blogg. Det vill säga att jag ska uppdatera lite oftare, vet inte om detta är bra eller dåligt än med tanke på att jag lever ett ganska så händelselöst liv! ^^ 
I alla fall. Idag har det varit en slapp dag i skolan, som alla andra måndagar. Börjar vid ett och slutar vid tre-halv fyra istället för halv sex som det är schemalagt.. 
Efter skolan kom David på besök och det var chill, bägge var dock ganska trötta så man var väl inte översocial. Blev lite snöbollskrig när jag följde honom en bit hem, vilket slutade med att till och med jag var varm. xD Kan sammanfatta dagen som najs, lugnt och rolig. Tack för en trevlig kväll David! :D 
Vet inte riktigt vad som händer i morgon, borde ta och skaffa passet men det blir nog enklare på onsdag. Resan är flyttad en vecka bakåt förresten! Vi ansåg att det var bra om Ellie gjorde det nationella provet i svenska som var veckan vi planerat vara borta.. ^^ Hur det än blir är jag säker på att jag och Awesome I kommer att ha en supermysig vistelse på Rhodos! <3 
Nu ska jag sluta skriva, inlägget har redan blivit ganska mycket längre än tänkt. Ska snart sova, blir säkert fullt med saker jag behöver gör i morgon. Lika bra att ta i tag i det utvilad! :D (Jag vet att inläggen är otroligt jobbiga att läsa när texten är så ihopskriven, ska be Ellies syrra fixa det åt mig för jag har ingen aning om hur jag gör det! xD)

Kommentarer
Postat av: Carro

2010-01-19 @ 11:23:24
Postat av: Cicci

Vet du hur man fixar det? Jag kan betala dig i godis! :D

2010-01-19 @ 13:15:41
Postat av: Ellie

Haha, hon fixar det för oss båda hoppas jag :D



Och resa blir årets höjdpunkt! Sen blir visserligen många andra gånger awesome men till Rhodos kan inte bli annat än totally awesome! :D

2010-01-19 @ 13:39:35
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Du har rätt! Det kan bara bli awesome :) I annat fall så gör vi Rhodos awesome!! (a)

2010-01-20 @ 00:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0