Liket lever. Typ.

Hej. 
Jag har sovit alldeles för lite den här veckan so far känner jag, går lite som i dvala just nu och är mer lättdistraherad än vanligtvis. Vilket innebär att jag är riktigt körd emellanåt. x)
Idag ska man dock iväg hem till Ellie och äta middag! Riktigt najs efter en kort skoldag. Jag har dock hört vissa rykten om vad som kommer hända i kväll och jag måste medge att jag är en aning orolig. Hoppas jag att jag slipper undan (a) .. Hur det gick med det skriver jag senare i natt eller i morgon. ^^
Planerna inför i morgon var att jag plus några till skulle gå och se Avatar, velat se den sjukt länge nu, men både jag och David var för långsamma med att reservera så platserna denna helgen är återigen slut. I'm sad. :( 
Får försöka vara snabbare den här veckan så att vi får se filmen nästa helg iaf! :) 
Just nu väntar jag på att min kära syster ska bli klar i duschen så att man kan få tillgång till badrummet! Blir hämtad av Ellie om en stund, skönt att ha allting klart då. 
- What goes around, comes around! 

Kommentarer
Postat av: David

Jaa nu blir det fan att se den filmen som alla säger är bra! :O jag är så sjukt pepp på att se den nu va!! har riktigt höga förväntningar nu!!!

2010-01-23 @ 01:20:32
Postat av: Cicci

Haha ja!!! Helt galet xD Vill verkligen se den nu! :)

2010-01-23 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0