När katten är borta, dansar råttorna på bordet!

Hejsan!
Idag har jag pluggat en aning mindre än vad jag borde ha gjort.. Fy på mig! Har dock komponerat en awesome rap-låt med min kära syster.. Den går ut på att jag inte har någon balle och att hon heter Mohammed. Bäst helt enkelt. :D
I kväll kommer det i alla fall bli mysigt värre! Härliga människor kommer på besök och det blir till att chilla järnet! Dricka lite, kolla på film, spela något spel kanske och prata en massa! Är pepp på det. :)
I morgon måste jag dock ta tag i biologiplugget som faaaan! Om inte lär jag få ett feting IG på provet på tisdag.. Känner att jag bryr mig lite mindre än vad jag borde och det beror på att jag är så galet trött på skolan nu så det finns inte! Vill verkligen bara att det ska vara den 24:e april nu så att det hade varit i morgon jag och Ellie skulle begett oss iväg till solen!!!!! <3
Dags att hoppa in i duschen nu.. Ha det bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tänk när det är natten den 24 och det bara är timmar kvar tills vi faktiskt står på landvetter! :O Längtar så jag håller på att avlida!

Nu får det gå snaaaaaabbt! :D <3

2010-01-24 @ 18:57:08
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja!!! Helt insane! Det kommer att blir så skönt va! <3 :D

2010-01-25 @ 00:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0