Ny dag, nya utmaningar.

Hej! 
Helgen har varit lugn och skön. Varit mycket med Ellie bland annat. Det är hennes syster som fixat designen på min nya blogg dessutom. Tack till henne! :) 
I fredags hade jag som nämnt på förra bloggen KMK provet i tyska. Jag är irriterad för att det gick dåligt men för jävla glad att det äntligen är över. Ellie var till stor hjälp då hon lät mig låna hennes dator och dessutom skrev ut mitt tal! Jag hade varit så körd om det inte var för henne. 
I fredagsnatt sov jag över hos henne med, det var chill. Kollade lite på film, käkade godis, pratade och sen käkade vi lite mer godis.. ^^ Perfekt fredagskväll alltså. 
På lördagen var det tänkt att jag skulle plugga en väldans massa.. Det gick inte så bra dock, jag hade inget internet och kunde därför inte göra speciellt mycket. På Kvällen kom David, Elias och Ellie över och vi kollade lite på film. Tror dock inte David hade allt för skoj då han inte såg på någon av filmerna utan bara gick omkring och var hyper på grund av allt kaffe. xD 
Idag vaknade jag ett och skulle lätt kunnat sova i några timmar till om inte mamma tvingat upp mig. -.- Hade tänkt sätta mig och plugga lite vid min dator MEN någon kraft i universum motarbetar mig seriöst nu och det stör mig som fan. Datorn går att starta, men det stannar väl ungefär där med. Inga program fungerar och jag kan därför inte göra något på mitt projektarbete, jag kan inte fortsätta på mitt manus till svenskatalet, jag kan inte göra klart religionsarbetet, utan allt måste göras om från början. Jag tänker vara bitter idag. Bara så ni vet! 
- Fullt ös medvetslös.  

Kommentarer
Postat av: David

Låter som en intressant helg, synd att datorn inte fungerar så bra bara ;)



Pff hyper? Mega hyper!! skakade hela natten när man kom hem.. Damn allt kaffe!! (A)



2010-01-17 @ 15:36:00
Postat av: Cicci

Haha xD Lyckades du somna tillslut? Eller dygnade du? ;P

2010-01-17 @ 16:05:04
Postat av: David

Haha somnade någon gång på natten när ögonen var blodspränga och ögonlocken var tunga som en elefant under parnings perioden :D Vakna dock tidigt ._.

2010-01-17 @ 16:48:10
Postat av: Cicci

Det låter brutalt xD Hoppas du är pigg nu så du kan roa Ellie bara :)

2010-01-17 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0