Sign Of The Times.

Hejsan.
Dagen har varit helt okej, haft biologiprov. Tänker inte säga hur jag tror det gick eller hur det kändes. Kanske berättar sen när jag får tillbaka det. :)
Slutade halv fyra efter att ha suttit och petat i en fiskhjärna på biologilabben i över en timme.. Det va intressant men ganska så vidrigt! ^^
Kom hem, somnade vid sex, vaknade vid tio och är nu väldigt pigg. Vet inte vad jag ska hitta på. Blir förmodligen till att starta Sherlock Holmes och försöka kolla på den i kväll i stället! :D
Har kommit fram till att det är hatkärlek på mitt nya schema. Det är inte direkt ansträngande, men det är så fullt utav håltimmar att man kan bli galen! ._.
Sitter nu och längtar efter att det ska komma ut nya avsnitt av Legend of the Seeker, Bones och Merlin! Känns så tomt utan dem.. :'(
Men men. Dags att starta en film eller något. Ni får ha det bra!
- Stay Positive! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0