Tre negativt laddade joner på en liten yta.

Hej.
Det är en krigszon i lägenheten just nu. Jag, min mor och min syster lyckas tajma pms:en perfekt med varandra! Galet irriterande.. Försöker hålla mig relativt neutral, men det är inte så enkelt hela tiden. xD
Om nästan exakt 87 dagar sju timmar och 30 minuter lyfter planet till Rhodos.. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag längtar dit. <3
I kväll/I natt är tanken att somna lite tidigare än igår. Har dock "Garden State" på datorn som lockar ganska ordentligt.. Vet inte riktigt hur jag ska göra än! (a)
Nä, nu är det dags att runda av tror jag. Skriver ju inget vettigt what so ever just nu, blir bara mest en massa strunt. Men du gillar mig ändå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0