You fill up my senses.

Hejsan.
Seg dag idag. Alldeles för seg dag. Fått tillbaka min datorn nu och den fungerar, med windows 7 på köpet. x)
Kanske inte strålande att jag fått min dator nu när jag är i desperat behov av att plugga som en jäveljävel. Men men. Jag tänker sitta kvar vid datorn till klockan sex, ladda ner alla nödvändiga program och sånt som inte finns på den nu. Efter det ska jag försöööka plugga biologi i minst två timmar!
I morgon börjar man skolan åtta och slutar halv sex. Inte jättepepp på den dagen med tanke på att det bara är två lektioner, med fem timmar hål emellan. Får bli att försöka plugga lite under den tiden. xD Wish me luck!
Nu ska jag se om jag kan lyckas få allting att fungera med datorn! (Ni lär få ett klago-inlägg senare om det skiter sig xD)
- No lies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0