All I Need Is Time.

Hejsan.

Jag sitter som vanligt hemma hos David och gör ingenting speciellt. Försov mig lite till jobbet idag men det var ingen större fara tack och lov! Hade lite ångest när man ringde och sa att man skulle bli sen...

Nu har jag jobb varje dag förutom nästa onsdag fram till den 26e. Kommer bli tufft och jag hoppas verkligen att jag inte får ett sammanbrott!

Funderar på att sova i en timme nu ungefär så jag kan vara vaken i natt när David kommer hem, gårdagen var lite konstig så vill vara vaken i natt. :)

Drömde en massa konstiga drömmar i natt som jag inte riktigt kan göra mig kvitt, vilket suger. Hade hellre haft något roligare att tänka på! Men det verkar hopplöst just nu.

Äsch. Ska sätta mig och kolla på en film och äta chips nu. Ciao!


- Why won't you stay out of my head?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0