Boredom.

Hej.

Sitter hemma nu och väntar på att fotbollen ska börja och att klockan sedan ska bli två så jag kan gå till bussen och bege mig in till stan.

Jag har tråkigt och skulle behöva en riktigt bra film att se på.. Dock har jag ingen så får sitta här i min ensamhet och ha tråkigt.

Skoj att Holland kickade ut Brasilien innan förresten! Ganska otippat måste jag säga, men det är väl alltid roligt med lite skrällar hit och dit. Nu håller jag tummarna för att Tyskland vinner över Argentina i morgon eller i övermorgon eller när det nu är de spelar! :)

Nu ska jag spela lite Rock Band innan matchen. Skriver i natt eller i morgonbitti när jag och David kommit ner till Skäne! :D


- Someday soon you'll realise what you've lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0