Craaazier.

Hejsan.

Seg arbetsdag idag och jag är helt slut i kroppen. Hade gärna börjat min ledighet idag istället för på tisdag.. Har insett att jag har sjukt mycket att fixa innan jag är redo att åka någonstans alls. Allt inför Tyskland måste ju vara packat innan jag och David åker ner till Skåne på tisdag. FU typ.

Ska alldeles strax gå och nana så jag orkar upp halv sex i morgon för att kunna dra till jobbet sen! Woppie. Föredrar eftermiddags och kvällspassen stenhårt.

Funderar på om jag ska duscha nu eller om jag ska orka duscha i morgon bitti.. Lutar åt att göra det i morgon även om det suger att stiga upp tidigare.

Men men, snart är det ledigt och jag ska njuta till tusen! Natti. :)


- Jag vill inte ha dig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0