Då var man i Göteborg igen.

Hellu.

Nu var man hemma igen efter en snabbvisit i Skåne. Hade gärna stannat i några dagar till.. Blir till att åka ner igen om drygt tre veckor och vara där innan man åker till Tyskland. Kommer bli najs! Förhoppningsvis har mamma skaffat bil som vi kan låna då med! :)

Om inte allt för lång stund ska jag gå och lägga mig, är helt slut i skallen! I morgon ska eventuellt mamma, Josse och jag till stranden och sola lite.. Kan behövas, känner mig lite blek! x)

Var ju och såg på Eclipse igår, glömde nämna det i morse! Gillade filmen skarpt och tror David tyckte den var helt okej med. :)

Han fick tråkigt på bussen innan och kladdade lite på sin mobil, han är söt. <3

Kommentarer
Postat av: David

<3

2010-07-05 @ 15:51:41
Postat av: Cicci

<3

2010-07-05 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0