Det är inte alltid så.

Godmorgon.

David åkte för inte allt för längesedan och det suger redan. En månad kommer att bli brutalt segt. Men. Det är bara en månad, fyra veckor - trettio dagar. Det går säkert snabbt. Hoppas det i alla fall.


Om två dagar bär det av till Tyskland och jag börjar bli lite nervös nu. Har ingen aning om hur jag kommer att komma fram till Freiburg. Håller tummarna för att jag hittar någon trevlig tysk som råkar veta den exakta vägen samt pratar bra engelska! Det hade varit drömmen. :)

Dock tror jag att allt kommer att lösa sig, worse case senario är ju att jag tar fel tåg eller hoppar av på fel hållplats och blir sjukt sen. Det går nog ingen nöd på dem. Tyska är trots allt inte min starka sida. Får se hur mycket man lyckas lära sig på en månad. Kan ju inte bli sämre liksom! :D

Nu ska jag fortsätta smsa med David lite sedan somna om.. Blir till att stiga upp igen om två timmar och gå ut och lägga sig i en solstol istället! Inte helt fel. Ciao!


- Kommer att sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0