Hard work work.

Hejsan!

David är på jobbet och jag är lite uttråkad.. Sitter i hans säng och kollar på film, vilket i och för sig är ganska mysigt, men hade hellre gjort något annat! Filmen som visas är Love Happens och är hel okej, ingen superbra film, men definitivt inte en film man somnar till.

Om fem timmar ska man åka till jobbet.. Är lagom pepp på det just nu.


Oj, tiden rann verkligen iväg! Glömde att jag börjat skriva och nu är det bara tre och en halv timme till jag ska iväg till jobbet.. Under denna en och en halv timme har jag hunnit att inte se klart på filmen, pratat lite med Michal om Freiburg och så har jag duschat. Resan ner och upp till Freiburg kommer att bli sviiindyyr! :( Verkligen riktigt dyr. Borde bokat biljetter för längesedan! Men nä, ska alltid vara ute försent..

Ska fortsätta se filmen nu, sedan hjälpa Davids mamma med maten.. Måste hjälpa till lite här hemma! :)

Skriver väl något i kväll när jag kommer hem från jobbet! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd du har kille.

2010-07-06 @ 17:00:17
Postat av: Cicci

Nej det tycker jag inte. :)

2010-07-06 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0