Kallt.

Hej!

Blir bara ett kort inlägg ikväll då jag ska upp om fem timmar för att jobba på en lördag! Yay.

Var på middag hemma hos Gustaf innan för att säga hejdå till honom och Hannah som ska till Australien i ett halvår. Det var mysigt och de hade lyckats riktigt bra med maten! Kladdkakan var helt underbar dessutom! Hoppas att de får ett fantastiskt halvår och en massa nya roliga erfarenheter. :)

Bussresan hem därifrån tog längre tid än planerat och det var lite drygt. Var dessutom en snubbe som spydde på bussen.. Väldigt onajs. Jag hade turen att få prata med tre killar från Skövde med, de var trevliga men ölandedräkten som nådde en från flera meters avstånd hade jag kunnat klara mig utan!

Men nu är jag i alla fall hemma. Eller ah, för en liten stund sedan. Ska stänga ner datorn och försöka sova. Är riktigt kallt på mitt rum dock. Lämnade fönstret öppet innan för jag trodde David skulle sova här, blev lite sent tyvärr så han ligger och nanar hemma hos sig istället. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0