Lyckligt lottad.

Hej!

Även om jag har väldigt tråkigt just nu mår jag riktigt bra. Det luktar paj i hela Davids hus och han kommer hem om inte allt för många timmar.

Maten jag lagade innan blev sjukt god. Är kolossalt nöjd och jag tror att det föll min syster i smaken med! Blir till att laga det fler gånger. :)

Är ledig i morgon och behöver fixa ett studentenausweis inför Tysklandsresan, ska försöka ta mig in till stan och ordna detta. Efter stan blir det till att åka hem och laga mat till min bortskämda lillasyster! Ska nog laga makaronilåda.. Enkelt och gott! :D

Nä. Nu har jag luktat på pajen tillräckligt länge. Dags att provsmaka fastän att man är proppmätt! Tjock och glaa', jaa! :D


- Smak av starka muskler som spelar i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0