Oh baby, baby it's a wild world.

Hejsan.

Jag har tråååååkigt! David kommer inte hem förrän om fyra-fem timmar och jag har inget att göra.. Var och handlade innan men skippade att åka hem då Josse inte skulle äta hemma ändå. Istället åkte jag hem till David igen och började förbereda maten. Lagade extra mycket Så de räcker för honom till jobbet i morgon med. Maten blev god och gjorde mig sysselsatt i cirka två timmar vilket var skönt. Sedan gjorde jag ordning i köket för att ha något mer att göra. Nu ser det städat och snyggt ut igen. :)

Det tog inte allt för lång tid dock och jag fann mig snart uttråkad igen.. Bestämde mig för att baka lite, var ute i trädgården och plockade smultron, rabarber och röda vinbär. Resultatet blev väldigt mycket bättre än förväntat och jag har tryckt i mig lite mer än vad jag behöver.

Kvällen kommer att bli lång och jag håller verkligen tummarna för att det börjar någon bra film eller något bra program på TVn snart!

Ska gå och städa undan lite i huset sedan placera mig i soffan och slappa framför TVn med lite energidricka och chips! Ciao. :)


- Wear seatbelts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0