Skåne.

God kväll.

Det blev ett par skor som jag är riktigt nöjd med. Efter skohandlandet hjälpte jag mamma och Josse med allt som skulle fixas till caféet till A-lags matchen som spelades idag. Det var segt och jag är trött nu. Mitt lag förlorade för de spelade dåligt och för att domaren var helt kockobengo. Irriterande när domarna nu för tiden är helt värdelösa.. Inte roligt med fotboll då.

Om drygt en timme hämtar David upp mig och vi åker upp till honom. Ska i morgon hjälpa honom packa för vår otroligt långa resa till Skåne. Själv är man redan klar. Tog hela sju minuter!

Men aja, ska kolla klart på CSI NY och sedan åka upp till David. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: MS

De va på tiden! :)

2010-07-02 @ 01:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0