Sol och värme.

Hej!

Sitter nu i mormor och morfars kök och väntar på att David ska duscha färdigt. Vi ska ner till "stan" och köpa glass och kolla kläder till mig! :D

Har nu på morgonen bara latat oss ute i solen och sovit lite.. Inte helt fel måste jag säga. Ikväll ska vi få grillat och efter maten ska vi sedan gå på bio och se Eclipse! Finally liksom. :)

Jag mår så bra som man kan må, jag har allting jag vill ha för tillfället och ingenting känns jobbigt. Kan tänka mig att ha det såhär ett tag framöver nu!

Nu ska jag gå och göra mig lite i ordning så jag slipper se ut som årets offer när jag går omkring på Trelleborgs gator!


- It's a pain reliever.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gott med glass! Speciellt i denna värmen. :)

2010-07-03 @ 20:17:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja verkligen! Helt perfekt på sommaren! :D

2010-07-04 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0