Something beautiful.

Hej.

Ibland är det oväntade precis det man behöver. Det som dyker upp från ingenstans och gör stunden mycket bättre än vad den var. Idag var youtube min räddning och denna låten råkade hitta sin väg till mig efter att jag lyssnat på X antal låtar innan den. Jag är lite kär i den och den får mig att inte tänka på onödiga saker, vilket är väldigt bra.


Det har gått över tolv timmar sedan David åkte hem och i vanliga fall hade det inte varit så farligt. Då hade vi med allra största sannolikhet träffats igen inom ett dygn. Nu är läget annorlunda och det är i stället cirka trettio dygn. Jag vet att jag är otroligt tjatig på min blogg just nu och att jag inte varierar mig det minsta, men vad ska jag göra? This is all new to me..

Jag vet att det inte är bra att vara såhär beroende av en person men man kan inte alltid bestämma hur det ska vara. Jonas hade väldigt rätt med att den här månaden till viss del kommer att suga "apballe"..

Strax ska jag packa om alla mina saker. Får låna en större väska av mormor som uppfyller mitt behov av utrymme lite bättre än min egen väska. Kommer nog ta en stund och om jag inte är trött efter det blir det till att starta en film. Most likely The Runaways som verkar lite småchill såhär på kvällen.

Jag bestämde mig för att vara lite ego idag med. Bjuder på en ganska så gammal bild. :)


Aja, nu ska jag sluta skriva. // Cicci


- Jag vill testa att se världen genom någon annans ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0