Special OPS.

Hej och hå.

Fördelen med att börja kvar i åtta är att fram till klockan elva-tolv går tiden väldigt snabbt. Idag hade vi turen att det regnade ute och att de flesta kunder därför valde att stanna hemma. Min dag har alltså varit bra. Suttit och tjänat dubbelt för det är söndag och bara haft hälften av de kunder som brukar vara där. Awesome!

Är just nu hemma hos David men ska om inte allt för lång stund dra mig hemåt och försöka packa ner allt som ska med till Tyskland. Mycket att stå i idag..

Jag håller också tummarna för att min kära, lata syster orkat fixa sig själv lite mat där hemma då jag inte gjort det åt henne. Jag har nog skämt bort henne lite för mycket på sistone, hon kommer att få det tufft nu när jag ska vara borta i en månad. ;P

Davids mamma lagade pizza idag och det var supermumsigt! Skönt att slippa laga mat själv. :)

Ska återgå till att se på när David spelar och se uppmuntrande ut. Cya!



Jag vill verkligen se den här filmen, är sjukt nyfiken på den. Blir nog till att se den någon kväll nere i Skåne.

Kommentarer
Postat av: Malin

Filmen är riktigt braaa! Rekommenderar den verkligen. :)

2010-07-25 @ 18:02:52
Postat av: Cicci

Jo det är ju många som gör det.. Måste se den! :)

2010-07-26 @ 08:33:07
Postat av: Jossan

Jadå, visst fick jag mat. Kl 11 på kvällen. ;)

2010-07-27 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0