Utan problem går livet som en dans.

Hej!

Jag vet att man inte borde skriva att man är problemlös. För då kommer alla problemen på en gång.. Dock är jag just nu årets optimist och säger att problemen kan ta sig i röven. :)

Mitt största (och enda?) problem just nu är att jag ska vara i Tyskland hela augusti månad, problemet med det är att jag kommer sakna David. Kommer bli riktigt tufft. Tror aldrig jag saknat någon när jag varit bortrest förut, en helt ny känsla faktiskt. Konstigt.

Men det kommer att lösa sig, det är ändå bara en månad.

Just nu sitter jag och äter nudlar och väntar på att David ska vakna. Han är verkligen helt död, försökte övertala honom att gå ut och lägga sig i solen och sova där - men nä nä.

Det är faktiskt helt otroligt väder ute, solen skiner från en klaaarblå himmel och vinden fläktar precis lagom för att man inte ska svettas sönder där man ligger. Najs!

Men nu ska jag i alla fall ut i solen alldeles strax igen.. Skriver något senare eller i morgon. Ciao!


- Förstår inte varför du bryr dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0