What am I doing up at this hour?

Godmorron!

Jobbet ringde för en liten stund sedan.. Det blir alltså jobb idag mellan halv tolv och fyra. Ganska segt pass men det ger pengar, som i sin tur aldrig är fel. :)

Hade planer på att åka in till stan idag, men de får bli av en annan dag. Ingenting som var livsnödvändigt direkt.

Är ordentligt trött. Gick och la mig vid halv två men kunde inte somna, låg och tänkte och sedan blev det till att man läste lite för att försöka kunna sova. Klockan var halv fyra sista gången jag såg på den och jag känner att det kommer bli tufft att hålla sig vaken till fotbollen ikväll! Som jag INTE tänker missa. Hell no.

Blir till att köpa med sig energidricka från jobbet idag också! :)

Ska hoppa in i duschen nu, har bråttom för de jävla bussarna går på dåliga tider. Woopie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0