A world full of accidents.

Hejsan.

Jag kan inte bestämma mig för om dagen har gått snabbt eller inte. Klockan är redan över halv elva.. Jag säger redan för det känns som om klockan egentligen bara ska vara typ nio. Att det känns mysko kan bero på att jag råkade somna i en timme eller tre innan och helt tappade uppfattningen om tiden. Jag försökte komma på vad det var jag gjorde innan och det tog mig ett tag innan jag kom på att jag låg och läste. En bra bok. Därför tiden är messed up. Den gick snabbt att läsa ut men det var "lång" handling och det gick inte ihop med tiden alls.

Herre gud. Läste precis igenom det jag skrivit och det är ju katastrof. Jag förväntar mig inte att någon ska förstå vad det är jag vill ha sagt och jag är alldeles för lat för att orka förklara det på ett bättre sätt!

Till något mer lättsmält. Det blev inget jobb idag (kanske du redan räknat ut), vilket suger lite då jag inte tjänar några pengar på att sitta hemma och bli förvirrad över tiden!

I morgon hoppas jag på jobb fram till fem eller något, för sedan är det match! Jag har blivit lovad att slippa stå i morgon och jag har därför planer på att göra en massa mål. Massa, massa mål.. Måste kompensera för alla de mål jag inte kunnat göra när jag lekt målvakt. Vi har även match på söndag. Då lär jag dock få stå i mål och det suger ju lite. Tycker verkligen inte att det är roligt och det hade varit skönt om någon annan i laget kunde offra sig någon gång. Varför ska bara jag göra det?

Anyway. Om det inte blir jobb i morgon heller kommer jag att vara allmänt irriterad och sur. Haha nä, men det hade varit skönt att slippa sitta hemma och uggla medan alla andra jobbar. I annat fall får jag väl vara ambitiös och städa eller baka eller göra något annat som får tiden att gå. Det löser sig!

Nu ska jag hämta en ny bok från syrran jag kan ligga och läsa i, det är alltid något. Natti natti!


- It was never ment to be this way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0