Chaos theories.

Hej.

David gick för ungefär en halvtimme sedan så nu är det ganska tomt i lägenheten, Josse ligger och snarkar lite på sitt rum bara.. David missade min buss igår kväll men gick ner till mig från spårvagnarna (en sådär 2-3 kilometer från mig) klockan halv ett på natten. Han är söt och jag blev väldigt glad igår natt. <3

Idag blir det jobb lite senare. Börjar halv fem och jobbar till stängning, det vill säga kvart över tio. Ganska skönt pass då det inte är speciellt långt och att jag efter klockan sex(?) får extrabetalt. :)

Fram till halv fem ska jag försöka att göra så lite som möjligt.. Duscha, se en film och äta lunch. Ungefär det jag planerar att göra. Kanske städar undan lite på rummet om det dyker upp lite extra energi från ingenstans, not likely though.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.. Låter onekligen lockande i alla fall. Skriver säkert något senare! Ciao.


- Why can't you ever shut the fuck up? Sometimes it's just a little bit too much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0