Då var man typ fattig igen..

Hej!

Har haft en riktigt bra dag. Vaknade upp hos David, vilket alltid är mys. Sedan bar det av in till stan för att möta Michal. Vi hade inga egentliga planer men det slutade med att vi först åt lunch (en sjukligt god pastasallad med lax), sedan gick vi på bio och såg Robin Hood (den var riktigt bra och levde definitivt upp till mina kanske lite för höga förväntningar!) efter filmen kollade vi efter kläder i lite olika affärer. Hittade lite roliga saker som jag kanske inte behöver men men.. What to do? (a)

Det var i alla fall riktigt skoj att träffa honom idag även om jag blev cirka 1000 spänn fattigare. Hoppas han lyckas lösa alla de problem som verkar dyka upp för honom hela tiden! Han vet att jag finns här om han skulle behöva mig. :)

Kvällen kommer att bli lång. David jobbar och jag är för tillfället ensam hemma. Kommer bli att kolla på fotbollen och sedan se på film eller försöka sova eller bara ligga och tycka synd om mig själv! HA. Nä, men det kommer kännas konstigt att inte ha någon bredvid sig när man sover. Gillar känslan av att ha honom där. :)

Nu ska jag poppa popcorn, byta om till pyjamas och sedan bädda ner mig i soffan och njuta av att det är VM, Italien - Paraguay, håller tummarna för att Italien inte tar någon poäng idag. PUSS!


- Jag vet verkligen inte hur jag ska göra för att det ska sluta vara så konstigt mellan oss. Jag vet bara vad du måste göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0