En månad nu!

Hej :)

Första dagen på jobbet har gått och allting gick bra, mycket bättre än jag förväntade mig i alla fall. Väldigt skönt måste jag säga. Vaknade upp hemma hos en väldigt trött David, gött att det gick snabbt att ta sig till jobbet med. Idag sover han dock hos mig och idag ska jag försöka hålla mig vaken till kvällens film The Wolfman. Somnade mot min vilja igår kväll.. Filmen som var så bra! :(

Blir jobb i morgon och på torsdag med, hoppas på någon tid i helgen med, får se hur jag ska fira min födelsedag på onsdag, blir kanske en chillkväll med några kompisar om de känner sig manade till det. :)

Nu ska vi nog starta filmen så jag ökar mina chanser att hålla mig vaken, blir nog inte något problem, känner mig pigg än så länge! Ciao.


Amor vincit omnia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0