Förmågan att kunna göra ingenting.

Hejsan hoppsan!

Undeerbart väder ute idag. Helt otroligt härligt. Idag är det en riktigt bra dag och inget som skulle kunna hända kommer få mig på dåligt humör. Hade en mysig morgon hemma hos David innan han skulle iväg till jobbet och nu sitter jag bara och läser en bok och är allmänt slapp.

Om lite mindre än två timmar ska jag gå till bussen och bege mig till Marieholm för att spela match. Är riktigt taggad på den idag då jag inte behöver stå i mål! Efter matchen funderar jag på om jag ska orka gå in om jobbet och hämta mitt kort som jag olyckligtvis glömde i skåpet. Jag har inga kontanter ute what so ever och känner mig därför lite begränsad till att göra något alls. Men om jag inte skulle orka hämta det idag klarar jag mig säkert i en dag utan att spendera några pengar. (a)

Ska återgå till att göra inget speciellt och bara chilla med min bok! Kanske skriver ikväll om hur matchen gick. Ciao!


- En massa massa tack till Carro för att hon fixar designen på min blogg!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0