Glass.

Hejsan.

Blir ett kort inlägg idag då Spanien-Portugal matchen pågår för fullt nu! Jag hejar förstås på Spanien och Torres.

Dagen började segt med jobb och ett litet bråk med David. Jobbet fortsatte att vara segt till jag slutade men bråket med David löstes och det känns bra igen! <3

En stund efter jag kom hem bestämde sig mamma och jag för att åka bort till Majorna och köpa glass, var lite orolig för att det skulle börja regna då vi åkte motorcykel, men vi klarade oss! Det blev mjukglass för min del och det var helt galet gott. Mätt blev jag dock efter hälften och var tvungen och slänga en massa! :(

Nu ska jag ägna fotbollen all min uppmärksamhet! Kanske skriver något senare om jag inte är allt för trött! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0