Headache.

Hej!

Jag har fortfarande huvudvärk. Brutal äckelpäckel huvudvärk. Känns som om huvudet ska explodera på mig. :(

Bortsett från det är jag ganska glad. Fått ett sommarschema från jobbet som ser helt okej ut, lite lite tider kanske men man bli säkert inringd då och då. :)

Ikväll är det filmkväll som gäller! För ovanlighetens skull ska den inte vara hemma hos mig! Den ska istället vara hos Jonas, eller ah, i det hus Jonas passar.

Kommer bli mys i vilket fall som helst. Jag hoppas verkligen att huvudvärken släppt till dess annars finns det risk att kvällen blir kort. :(

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det (eller före) ska jag trycka i mig en massa panodil och se glad ut! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elias

Cicci, stäng av att musiken börjar automatiskt när man går in på bloggen D:

2010-06-20 @ 11:30:07
Postat av: Cicci

You owe me big time nu! Det var assegt att ändra! :P

2010-06-20 @ 17:27:19
Postat av: Elias

Nono, you owe me big time. Nu orkar folk läsa dina inlägg utan att bli störd som fan : D Det var lite som vevezuelas : D

2010-06-20 @ 17:38:13
Postat av: Cicci

Men det kvittar mig :)

Nu måste jag ju klicka två gånger om jag vill lyssna på musik utan att starta spotify! :(

2010-06-20 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0