Inget nytt att rapportera.

Hej.

Kommer att vara ganska tomt på bloggen det närmsta, inte allt för mycket roligt som händer i mitt liv för tillfället. Eller ah, det är roligt men inte allt för intressant snarare.

Om jag inte jobbar är jag med David och vise versa. Jag klagar verkligen inte, det ena ger mig pengar och det andra gör mig väldigt glad. Vilket som gör vad säger jag inte, den får du allt fundera på själv! ;)

Något som faktiskt hänt idag är att jag köpt en ny mobil! Var verkligen på tiden kände jag. Fått låna Ellies systers mobil och fick tummen ur röven idag och lämnade tillbaka den. :)

Tack för lånet i alla fall! :D

I morgon är det jobb och sedan match som gäller, jobb ska bli najs men är mindre pepp på att stressa iväg efter man slutat för att stå i mål i yttligare en match. Men det löser sig säkert, ska försöka mitt bästa ändå.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att hoppa ner i sängen och starta en mysig film, ska försöka övertala David om någon lättsam som han förmodligen inte kommer att gilla det minsta. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0