Irriterande som tusan.

Hellu igen!

Sitter nu i Davids säng och kollar på Tyskland-Ghana matchen, helt okej match men min huvudvärk gör allt ganska ovärt just nu. Skönt att Tyskland leder i alla fall!

David ligger och sover bredvid mig och verkar vara helt slut.. Vresig är han dessutom! Hoppas det blir bättre snart för känner att jag inte kan hantera något speciellt snyggt just nu. Vill bara att huvudvärken ska försvinna långt åt helvete och sedan hålla sig borta. Trodde verkligen det skulle hjälpa med järntabletterna, men schi fick jag.

Jobb i morgon blir inte allt för roligt om mitt huvud känns som en bultande jävla sak som inte gör någon nytta överhuvudtaget.

Matchen är slut om drygt 25 minuter och då ska jag borsta tänderna och sedan sova. Ska först försöka väcka David utan att han dampar sönder på mig. Han måste liksom förbereda lite inför jobbet i morgon.

Men men. Natti natti.


- Ge dig, dags att växa upp nu för jag orkar inte med ditt beteende längre. Sluta gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0