It's been such a long day.

Hej!

Dagen har som rubriken kanske antyder varit något otrolig lång. Sju timmar i kassan dagen innan midsommar är inte att leka med.. Trots att vi var överbemannade och hade alla kassorna öppna bildades långa köer och man fick skynda på så gott man kunde. Gick bra för mig idag ändå, hade bara en sur gubbe som hade missförstått en skylt och fick världens damp när jag rättade honom! Höll på att tappa humöret lite då men klarade mig. Hade i alla fall många glada kunder idag som definitivt fick dagen att bli lite ljusare.

Sitter nu hemma hos David och försöker komma på om de var något vi glömde innan när vi handlade.. Tror att allt kom med dock vilket är skönt. Han ska bara köpa jordgubbar i morgon så är allt klappat och klart för ett awesome midsommar-firande!

Ska strax försöka övertala David att ge mig massagen jag lovades redan igår.. Får se hur det går med det! Hade verkligen inte suttit fel i alla fall. Wish me luck. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0