Jag hade fel.

Hej igen.

Jag hade brutalt fel i mitt förra inlägg. Mitt humör kunde bli dåligt. Rent åt helvete faktiskt.

Matchen gick väl okej, vi förlorade med tre-ett och jag satte inget mål så det var tråkigt. Jag lyckades dra på mig en massiv huvudvärk med, förmodligen för jag ätit och druckit för lite.. Domaren var förövrigt helt dum i huvudet, det tyckte bägge lagen så då måste det vara sant.

Efter matchen tackade jag nej till skjuts av mamma för att hon skulle slippa köra två gånger. Hon kör motorcykel och min syster hade bråttom. Därför tog jag bussen till Angered och passade på att hämta kortet från jobbet. Jag missade min buss och nästa gick inte förrän om en timme. Jag ringde därför upp mamma för att kolla om hon kunde hämta mig om tjugo minuter. Ja säger hon. När det gått en halvtimme ringer jag upp henne och hon har inte kommit iväg än. Hon hjälpte min syster göra sig i ordning. Fine, inga problem med det. Men hon kunde väl för fan skickat iväg ett sms och sagt att hon blev sen? Så jävla jobbigt är det inte. Jag kanske är barnslig som klagar över att hon är sen då hon faktiskt kör mig hem och jag slipper vänta på bussen. Men det hindrar mig inte från att vara pissed of as hell för att hon aldrig passar tiden. Det är ingen överdrift överhuvudtaget och jag skiter i om hon läser det här. Hon vet mycket väl om att hon är värdelös på att hålla tiden. Det är alltid något som prioriteras före. Alltid. Hon kan lika gärna säga ifrån på en gång att hon inte kan hämta en så slipper hon prioritera alls. Att jag sedan är lika dum varje gång och faktiskt litar på att hon ska vara där i tid gör mig om möjligt ännu mer arg.

Jävla skitavslutning på kvällen och jag håller verkligen tummarna för att David orkar ta sig hit efter after worken i natt. Behöver honom här för att jag inte ska explodera.

Nu ska jag fixa något att äta, låsa in mig på rummet, fortsätta att läsa min bok och sedan ligga och vänta på att klockan ska bli mycket så att jag antingen kan sova eller träffa David. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0