Liseberg.

Hej!

Dagen blev väldigt mycket roligare än vad jag vågade hoppas på i morse. Var tomt att vakna upp utan David bredvid sig (jag vet att jag sagt det mycket men det är verkligen konstigt!) och jag vaknade tidigt utan att kunna somna om..

Sedan pratade jag lite med Ellie på msn som hade lika tråkigt som mig. Det slutade med att vi begav oss av in till stan och till Liseberg. Blev att man åkte en massa karuseller och både Ellie och jag blev gaanska så blöta när vi åkte Colorado (tre gånger i rad, men ändå), vi skaffade även fyra nya kompisar som nästan blev lika blöta som oss.. De hade haft skolavslutning idag. Slutat sjuan! Men trevliga var de verkligen! :D

Efter drygt sex timmar på Liseberg bar det av hemåt igen till tråkigheten. Fast till min glädje var det fortfarande fotboll på TV:n när jag kom hem! Brasilien-Nordkorea. Inte världens bästa match, men jag blev verkligen förvånad över hur pass bra Nordkorea lyckades hålla Brasilien första halvlek. :)

Nu ska jag i alla fall mysa ner mig i soffan med en bra film och vänta på att David ska komma hit efter han slutat sitt kvällspass. Bara två timmar till han är här, om han lyckas hinna med min buss.. I annat fall får jag träffa honom en annan dag. :(

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag bytte bakgrund på din blogg du får säga till om du vill ha tillbaka det gamla :P om du gör en ny header så kan jag fixa det också :)

2010-06-15 @ 23:46:46
Postat av: Cicci

Det ser superbra ut! Ska se om jag hinner fixa headern idag innan jobbet. :) Tack! :D

2010-06-16 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0