Little darling.

God kväll!

Jag är helt slut, färdig, finito! Trots att jag jobbade ett kort pass idag är jag verkligen helt slut i både kroppen och i knoppen.. Höhö för att jag är bäst på att rimma. Ah, ni fattar nog hur slutkörd jag är. Men jag klagar inte. Jag tjänar pengar och det kommer kännas så otroligt gött i Juli när de rullar in på kontot!

Eftersom jag bara är extraanställd har jag inget schema för sommaren what so ever, vilket suger lite.. Blir svårt att göra upp planer då man är rädd för att bli inringd och tvingad till att antingen tacka nej eller göra om planerna. Två alternativ som suger lika mycket.

Ska försöka att gå och lägga mig snart. Måste ställa klockan så man är uppe runt åtta i fall att man skulle få ett samtal från jobbet. Håller tummarna för ett till kvällspass. Gillar att jobba kväll. I alla fall nu då David gör det också så jag slipper sitta ensam hemma hela kvällarna! ^^

Om det inte blir jobb i morgon funderar jag på att sola lite och sedan åka in till stan för att kolla lite skor. Behöver ett par nya då de jag har håller på att falla ihop. Blä på det. Har egentligen inte pengar att lägga på sådant för tillfället.

Nu ska jag starta en film och krypa ner under täcket och bara mysa! Natti natti. :)


*Visslar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0