Long time no C.

Hej!

Jag har varit värdelös på att uppdatera då de vari fullt upp de senaste dygnen. Midsommar var mysigt, fast på grund av min huvudvärk tror jag att jag somnade innan elva.. PÅ MIDSOMMARAFTON! Skäms på mig.

Idag var det dock jobb igen och de var riktigt segt. Huvudvärken var kvar och jag var allmänt seg i hela kroppen. Ser inte fram emot att jobba i morgon med även om det bara är fem timmar.

För tillfället sitter jag i Davids säng och kollar på fotbollen och äter chips, mysigt som sjutton och nu håller jag bara tummarna för att Ghana håller i ledningen och vinner över USA! :)

I morgon blir det till att sola för första gången sedan Rhodos. Hoppas verkligen att solen skiner så jag hinner få någon färg innan man börjar jobba klockan fyra!

Blah, nu lockar fotbollen och David mer än datorn! Skriver i morgon eller något. Ciao!


- Jag vill inte ha något mer än de jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0