Morgonpigg? Ja faktiskt!

Hej!

Då var man vaken vid en oanständigt tidig tid igen. Jag känner mig visserligen relativt pigg med tanke på vad klockan är men det kan väl bara bero på att kroppen inte insett att den borde vara trött. Sade hejdå till David för en liten stund sedan och har efter det hunnit äta gröt och en muffin. Mums. :)

Dagen är väl ungefär lika oplanerad som igår.. Blir jag inte inringd senare måste jag städa lite i lägenheten då det ser ut som fan på mitt rum i alla fall. Förstår inte hur det kan bli stökigt så snabbt?! Måste vara någon annan som är skyldig till röran..

Nu ska jag, precis som igår, försöka somna om och sova i en timme eller fyra. Haha!

Natti natti.


- It's like a bomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0