Morgonpigg? Njae..

Godmorgon!

Borde egentligen inte vara vaken för tillfället, men David åkte för inte allt för lång stund sedan så har inte kunnat somna om än. Men det kommer, så fort min kropp inser att klockan bara är sex på morgonen!

Dagen blir nog ganska så händelselös, ingenting planerat alls. Sa till på jobbet igår att jag kunde jobba idag om de behövdes, inte jättelockande dock då jag ska jobba torsdag-söndag den här veckan redan.. Men inget klagande här! Saaaaftiga pengar till mig liksom, blir många OB timmar de där fyra dagarna. :)

Nu ska jag lägga mig och försöka somna om igen, blir segt att jobba annars om de faktiskt skulle ringa in mig senare.. Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0