No worries.

Hejsan eller godmorgon eller whatever. :)

Har precis tagit mig en behövlig dusch och huvudvärken känns inte alls lika påträngande som innan. Kommer bli jobbigt att jobba till sju idag, men som nämnt ett antal gånger innan så ger det pengar, pengar som jag verkligen behöver. När jag slutat ska jag och David handla mat inför midsommar vilket kan bli intressant, hoppas vi kan komma överrens om vad vi ska ha för något. Men det kommer nog gå bra, vi brukar vara bra på att kompromissa. :)

Nu ska jag gå ner och äta frukost på den soliga uteplatsen och bara njuta fram till jag ska gå till spårvagnen om sådär en trekvart! Ciao.


- Deklasserad till ingenting.

Kommentarer
Postat av: Agnes Wiik

Haha hur lyckas ni vara bra på att kompromissa?? Jag och min pojkvän bråkar jämt när vi ska handla minsta lilla!

2010-06-24 @ 11:03:31
Postat av: Cicci

Haha jag vet inte, vi vill väl ha ungefär samma saker antar jag :)

2010-06-24 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0