Nu kan man slappna av för stunden.

Hej.

Jag är fortfarande lycklig som tusan och kommer att fortsätta vara lycklig ett bra tag framöver. Tre år av läxor, prov och ångest är till enda och det kan inte kännas bättre än vad det gör just nu. Bortsett från allt plugg (och undvikande av det) har dessa tre år gett mig något otroligt mycket. Jag är otroligt glad för att Hvitfeldtska blev skolan för mig och jag är tacksam för att jag mött en massa underbara människor under dessa år.

Jag hamnade i en klass som jag trivts bra i, trots att vissa personer gick mig på nerverna konstant har jag mått bra för det har funnits andra där som fått mig att skratta och bara vara allmänt tillfreds med tillvaron. De i min klass som betyder något för mig vet nog vilka de är och jag hoppas att de får allt som de vill ha här i livet! Det är tack vare er som min gymnasietid blivit såhär bra som den har varit. Tack. :)

Under dessa tre år har jag även träffat människor som kommer att vara vänner för livet och som jag alltid kommer kommer att göra allt för. Hoppas att jag betytt och betyder lika mycket för dem som de gör för mig.

Blev lite sentimentalt nu känner jag och det är gött. Ett kapitel i mitt som avslutats och nu börjar ett nytt som jag tänker njuta av till fullo.

Kvällen blir lugn och kommer att tillbringas med släktingarna som snart ska bege sig ner till Skåne igen, tråkigt att de ska åka, men sjukt roligt att de kom upp och firade min student med mig! Massa kärlek till dem för det! <3
Senare ska jag gå och fixa i ordning lite onyttigheter och sedan bädda ner mig i sängen med en mysig bok eller en bra film! Ciao


- Nu är det sagt.. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0