Pigg och vaken.

Hej igen!

Har nu varit vaken i lite över två timmar. Haft en sjukt bra start på dagen dessutom! Har inte blivit inringd och har bara slappat hela morgonen. Just nu sitter jag på Davids uteplats och bara njuter i solen (som i och för sig precis gick i moln) och löser lite sudoku. Hoppas inte Davids pappa blir allt för arg för jag löser dem.. (a)

Bredvid mig står en kopp te och en påse godis. Inte mycket godis kvar då jag och David å upp det mesta igår kväll..

Jag börjar bli riktigt pepp på att fira midsommar här hemma nu, mysig uteplats med mysiga människor kan bara resultera i en riktigt superduper mysig midsommar! Om man sedan lägger till all god mat och all god dricka som kommer att förtäras kommer den här midsommaren bli episk.

Eftersom solen nu bestämt sig för att stanna bakom sitt moln tänker jag hoppa in i duschen, jag förväntar mig att alla moln är borta när jag hoppar ut igen! Ciao.


- Walking on Sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0