Sanslöst.

Fy fan i helvetet vad uttråkad jag är just nu. Något helt otroligt faktiskt. Jag har fortfarande inte lärt mig att vara ensam och utan något att göra. Ganska stört att man saknar att jobba när man inte har något att göra men att man är sjukt trött på det när man väl jobbar. Hej resten av mitt liv liksom!

Jag är glad att jag har fotboll att kolla på lite senare och kakor att äta annars hade min kväll varit otroligt seg. Hatar när David jobbar natt och jag inte har något att göra.

För tillfället går det inget bra på TV:n dock och jag har inga bra filmer.. Får bli till att spela x-box, fixa kvällsmat och sedan se fotboll! Woho.

Ett tecken på hur tråkigt jag har haft kan jag meddela att jag rensat min kontaktlista på mobilen och att jag är i full färd med att rensa bland mina "vänner" på facebook med. Pallar inte med en massa kontakter man inte har något gemensamt med. Gick från 190 kontakter på mobilen till 63 (!) inkluderat mitt eget nummer. Känns tomt men jäkligt gött faktiskt.

Om typ fem och en halv timme kommer David och hämtar mig för vi ska träna i morgonbitti innan jag börjar jobbet.. Haha. Får se hur det blir med det för min del...

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Ett bra sätt att få en timme att gå undan! Ciao. :)


- Stay out of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0