Sista eller första dagen?

Hejsan.

Har varit lite seg och har därför inte orkat skriva något.. Fredagen var riktigt jäkla rolig och jag får passa på att gratulera Elias, Ellie och David igen! Grattis till studenten, fan vad bra ni är! :)

Dagen än så länge har varit slapp, David fixade frukost till mig medan jag duschade! Sjukt gott blev det och en väldigt bra start på dagen måste jag säga. <3

För tillfället sitter jag och kollar på David som spelar Halo.. Riktigt underhållande faktiskt, lite svårt att kommunicera med honom bara. x)
Vid halv fem börjar träningen och jag kan inte påstå att jag är allt för pepp just nu, alla drinkar som konsumerats denna veckan kommer onekligen göra sig påminda när man ska röra lite på sig! Men det är gött.

Om en liten stund ska jag försöka att städa undan på mitt rum så där ser fint ut när mamma kommer hem, kanske hon blir glad med!

Kommer inte på något mer att skriva.. Skriver senare eller i morgon eller något! Ciao.


- Det är som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0