Soliga dag!

God morgon!

David är just nu ute och joggar i det härliga vädret, lat som jag är valde jag att stanna hemma.. Ska alldeles strax gå ner och förbereda frukosten så att den är klar när han kommer tillbaka! Blir nog till att äta på uteplatsen och bara njuta! Jag kan inte beskriva hur sjukt skönt det är att vara ledig idag. Jag har inget planerat alls, men det är bara gött att slippa sitta i kassan idag! I morgon ska man i och för sig jobba igen.. Hoppas jag hinner återhämta mig ordentligt till dess! (a)

Huvudvärken är nästan borta, den gör sig påmind när jag druckit för lite eller om jag glömmer ta en järntablett på morgonen.. Som tur är är jag ganska duktig och huvudvärken håller sig undan. :)

Blir till att åka hem sen och träffa familjen lite.. Det har man inte gjort speciellt mycket sedan förra onsdagen och det känns lie konstigt. Haha klagar inte, stämningen hemma är en krigszon och jag försöker gå omkring där med min vita flagga och inte beblanda mig i mammas och Josses oenigheter.

Blah. Ner och göra frukost sedan sätta sig på uteplatsen och spela sudoko på mobilen! Win.


- Vill du verkligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0