U gotta work to feed the soul.

Hejsan hejsan.

(Bilden är söt och hunden lyckas fånga känslan som jag har just nu!)

Jag har fortfarande huvudvärk men jag får skylla mig själv som inte orkat åka någonstans än ock köpa järntabletter. Ska i alla fall göra det senare idag, samtidigt som jag ska posta iväg mina betyg till Uppsala Universitet..

Någon dag snart måste jag skaffa ett Studentenausweis med, har inte riktigt koll på vad det innebär eller hur jag fixar det.. Får haffa Michal någon dag så han kan hjälpa mig eller något. :)

Dagen är bortsett från inhandlandet av tabletter och ivägskickandet av betyg tom och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har Enemy at the Gates på datorn och jag kan inte bestämma mig för om jag ska  se den nu eller efter det att jag gjort alla ärenden som ska göras. Längesedan jag såg filmen vilket är synd då den är riktigt bra, tycker jag. :)

Jag och David har bestämt datum för när vi ska ner till Skåne och träffa min enorma släkt. Ska bli riktigt roligt, hoppas verkligen att vädret är bra där nere så jag kan visa honom runt lite i Trelleborg. Blir till att ta en massa långpromenader, men det är mys! Åh, pepp jag blev på att åka dit nu! Blir nog till att bo hos mormor den helgen och bada i poolen och bara vara allmänt slappa, skönt att slippa jobbet lite och faktiskt känna att det är sommar. Den känslan har inte riktigt infunnit sig hos mig än.

På midsommar ska vi vara hos David, blir till att grilla lite och äta vanlig midsommarmat med (förstås). Vi blir väl en fem-sex stycken så det kommer att vara mysigt värre! Segt att jag jobbar till kvart över fyra bara! Får förbereda lite av sakerna dagen innan, men det löser sig, är övertygad om att David kan hantera allt som behöver hanteras! Det är synd dock att Ellie inte kommer vara med oss och jag tror att hon får det riktigt bra i Skövde och att hennes midsommar blir minst lika bra som jag är säker på att min blir! <3

Inlägget blev längre än tänkt och jag hoppas jag inte tråkat ut dig alldeles för mycket! Har jag gjort är det ju synd för dig. ;)

Men men, time to hit the shower. (Om det nu är så man säger) Ciao!


- No I Know

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag skall inte fira midsommar i Skövde i alla fall hoppas jag inte att utredningen tar så långt tid. :O

Men ni får det bättre utan mig det är jag övertygad om ! :)

2010-06-21 @ 12:37:59
Postat av: Cicci

Aha, då har jag missuppfattat det :)

Varför säger du så?

2010-06-21 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0