Underbara uppblåsbara..

Hej!

Dagen har varit underhållande. Alltid lika roligt att se min klass inte komma överrens om någonting alls. Idag handlade det i alla fall om plakatet som ska sitta på flaket i morgon. Personligen tycker jag att slutresultatet är ganska lame, men vad ska man göra? Hade varit mycket roligare med en bild av Darth Vader som håller i en laser-sabel med de tyska färgerna samt med texten "Abi macht frei".. Men det var tydligen en majoritet av klassen som inte tyckte det passade sig alls. Tråkiga jävlar.

Anywho. I morgon är det studenten och jag kommer att ägna mer tid åt firandet än att grubbla över klassens olika åsikter! WIN. Är helt galet superduperäckelpepp nu och det beror delvis på att jag vet att jag har ett jobb jag kan ägna sommaren åt. Förut var jag bara superpepp..

Snart ska jag som skrivet i X antal tidigare inlägg in till stan och äta middag med tjocka (läs - lilla -) släkten! Kommer att bli mysigt värre och jag ser fram emot att äta gott.

Nu först måste jag städa klart i lägenheten med mamma så att hon inte blir skogstokig (haha, älskar det ordet) för det är aldrig i någons bästa intresse. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0