VM-månad.

God kväll.

Livet flyter på som de ska, inget speciellt märkvärdig som händer. Allt är lugnt och jag mår bra, väldigt bra. Skönt att skolan är över och att man just nu jobbar och testar nya saker istället. :)

Jobbet går mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra efter bara en vecka, känns som om det mesta sitter nu och den är en underbar känsla.

I morgon är det min födelsedag, men den rätta feelingen har inte riktigt dykt upp än.. Men det kanske kommer. Det är i och för sig ingen viktig siffra. 19, inget nytt och inget speciellt. Sista året som tonåring, börjar nästan känna mig gammal. Lite tråkigt det, kommer ju ha värsta åldersnojan när jag är 25 då! x)


I morgon ska jag även jobba mellan åtta och fyra vilket är naajs. Söndagar innebär 100% OB och det är aldrig fel. Pengar <3

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen och sedan blir det nog till att nana så man kommer upp i morgon.. Håller tummarna stenhårt för att England sopar mattan med USA nu i andra halvlek. Natti natti.


- Alla förändringar för inte dåliga saker med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0