Wait for it..

God morgon.

Just nu sitter jag ensam hemma hos David och dricker te. Han och hans föräldrar är på jobbet och själv är man ledig. Inte helt fel faktiskt, ingen som stör och jag kan sitta här och pilla på två datorer och kolla på TVn samtidig. Inte för att det går något intressant, men ändå!

Jag gillar min mobil en massa, har bara svårt för sms-skrivandet, vilke suger lite då jag sms:ar ganska mycket.. Men man lär sig väl det till slut. Hoppas det i alla fall! :O

Matchen igår gick åt helvete, får hålla tummarna för att matchen nästa vecka går lite bättre i alla fall, men det tror jag de kommer att göra då vi möter ett sämre lag än de igår. :)

Nu ska jag kolla på en film och sedan ska jag bege mig av hemåt och städa lite, blir säkert till att träffa David senare idag ändå, om han orkar vakna tidigt på en lördag för att jag ska jobba.. x)

Men men, stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0